ניהול מועדון לקוחות הוא צעד חכם של כל בעל עסק, בין אם הוא נותן שירות או מוכר מוצרים שונים. כאשר יש מועדון לקוחות עם פרטים שונים על חברי המועדון, ניתן ליצור רשימת תפוצה לניהול קשר ישיר מול החברים, כולל הודעות SMS שיווקיות שיגדילו את המכירות שלכם.
אחת השיטות הטובות ביותר להגדיל את הפעילות העסקית היא באמצעות הקמה וניהול של מועדון לקוחות. לא לשווא משקיעות החברות הגדולות במשק כה הרבה מאמצים כדי לצרף אותנו למועדוני הלקוחות שלהם.
הסיבות לכך הן לאו דווקא הרצון הכנה שלהם לפנק אותנו, אלא כדי שהן יוכלו לצבור יותר מידע על כל לקוח קיים או פוטנציאלי ולעשות בו שימוש לצרכים שיווקיים, בעיקר באמצעות שליחת הודעות לרשימת תפוצה.
ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי מאפשר לכל בעל עסק (גם עסק קטן) לקיים קשר מול הלקוחות שלו באמצעות מערכת לשליחת SMS ובדרך זאת הוא מפיק פעילות עסקית חדשה כל הזמן לעסק שלו. למעשה מעבר להגדרה של מועדון לקוחות עומדת בעיקר הפעילות של רשימת תפוצה יעילה.
למה לנהל מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה?
יש כמה סיבות טובות מאוד לניהול של מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה ומשלוח של הודעות SMS.
- חוק הספאם – הודעות SMS שיווקיות ניתן לשלוח רק למי שהם חברי מועדון לקוחות או רשימת תפוצה, אשר הסכימו לקבלת הודעות שיווקיות מהעסק. יש לכך משמעות גדולה מאוד במסגרת התקנות של חוק הספאם אשר אוסרות משלוח הודעות שיווקיות למי שלא נתנו את ההסכמה שלהם ונלווים לכך גם כמה תנאים נוספים. על כן, הרשימה היא המפתח למועדון לקוחות דיגיטלי פעיל.
- זה משתלם – מעבר לכך מדובר על שיטה שמוכיחה את עצמה מבחינה אפקטיבית. קרוב ל 90 אחוז ממקבלי ההודעות הללו פותחים אותן. כמעט שליש ממקבלי ההודעות לוחצים על הקישור שיש בהן וכמעט 10 אחוז מהם יבצעו פעולת המרה שהתבקשו לעשות (קניה, מילוי סקר, הרשמה לאירוע וכדומה).
אפשר להבין למה יש פופולאריות רבה לניהול רשימות תפוצה במועדון לקוחות.
איך תנהלו מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה?
ניהול של מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה כולל כמה אלמנטים שיהפכו אותו למוצלח עבורכם.
- סינון לקוחות – במשלוח הודעה לא חייבים לשלוח לכולם ואפשר לסנן את הלקוחות שמתאימים להודעה שלכם. לדוגמא רק גברים נשואים לפני יום האהבה או רק נשים שהן אימהות לפני ערב חג וכדומה. אפשר גם לתכנן שליחת הודעות מתוזמנות לקהל יעד שכזה מראש והכל יופעל באוטומציה.
- מתן ערך – חשוב מאוד שלא תשלחו סתם הודעה שיווקית אלא שיהיה לא ערך עבור הנמען. ערך כזה יכול להיות הנחה מיוחדת על מוצר חדש או דיווח על פתיחת קטגוריה חדשה בחנות שלכם וכדומה.
- שמירת קשר – ניתן לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם באמצעות הודעות שכוללות סקר על מתן שירות או הודעת תודה שלכם על רכישה שביצעו וכדומה.
היתרונות רבים והניהול קל ופשוט. כל שנותר לעשות הוא לרכוש חבילת SMS לעסקים בהיקף שמתאים לכם ולצאת לדרך. אתם תופתעו לטובה כמה זה יועיל לעסק שלכם.