• עמוד הבית
  • אודות
  • כתיבת פוסט אורח ב – Investweek
  • יצירת קשר
  • Facebook
INVESTWEEK
  • עמוד הבית
  • הר הביטוח
  • הר הכסף 2
  • תכנון פיננסי
  • חיסכון
    • קרן השתלמות
    • פוליסות חיסכון
    • קופת גמל להשקעה
  • ביטוחים
    • ביטוח משכנתא
    • ביטוח סיעודי
    • ביטוח אובדן כושר עבודה
    • ביטוח תאונות אישיות
    • ביטוח מחלות קשות
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • הר הביטוח
  • הר הכסף 2
  • תכנון פיננסי
  • חיסכון
    • קרן השתלמות
    • פוליסות חיסכון
    • קופת גמל להשקעה
  • ביטוחים
    • ביטוח משכנתא
    • ביטוח סיעודי
    • ביטוח אובדן כושר עבודה
    • ביטוח תאונות אישיות
    • ביטוח מחלות קשות
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » איך אפשר להקים מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 

איך אפשר להקים מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 

צוות INVESTWEEK 15 במאי 2023 16:16 סגור לתגובות על איך אפשר להקים מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות מערכת לשליחת SMS ? 
  • Share
  • Tweet
  • Email

ניהול מועדון לקוחות הוא צעד חכם של כל בעל עסק, בין אם הוא נותן שירות או מוכר מוצרים שונים. כאשר יש מועדון לקוחות עם פרטים שונים על חברי המועדון, ניתן ליצור רשימת תפוצה לניהול קשר ישיר מול החברים, כולל הודעות SMS שיווקיות שיגדילו את המכירות שלכם.

אחת השיטות הטובות ביותר להגדיל את הפעילות העסקית היא באמצעות הקמה וניהול של מועדון לקוחות. לא לשווא משקיעות החברות הגדולות במשק כה הרבה מאמצים כדי לצרף אותנו למועדוני הלקוחות שלהם.

הסיבות לכך הן לאו דווקא הרצון הכנה שלהם לפנק אותנו, אלא כדי שהן יוכלו לצבור יותר מידע על כל לקוח קיים או פוטנציאלי ולעשות בו שימוש לצרכים שיווקיים, בעיקר באמצעות שליחת הודעות לרשימת תפוצה.

ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי מאפשר לכל בעל עסק (גם עסק קטן) לקיים קשר מול הלקוחות שלו באמצעות מערכת לשליחת SMS ובדרך זאת הוא מפיק פעילות עסקית חדשה כל הזמן לעסק שלו. למעשה מעבר להגדרה של מועדון לקוחות עומדת בעיקר הפעילות של רשימת תפוצה יעילה.

תשואת קרנות הפנסיה ברירת מחדל מול קרנות הפנסיה הוותיקות

למה לנהל מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה?

יש כמה סיבות טובות מאוד לניהול של מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה ומשלוח של הודעות SMS.

  • חוק הספאם – הודעות SMS שיווקיות ניתן לשלוח רק למי שהם חברי מועדון לקוחות או רשימת תפוצה, אשר הסכימו לקבלת הודעות שיווקיות מהעסק. יש לכך משמעות גדולה מאוד במסגרת התקנות של חוק הספאם אשר אוסרות משלוח הודעות שיווקיות למי שלא נתנו את ההסכמה שלהם ונלווים לכך גם כמה תנאים נוספים. על כן, הרשימה היא המפתח למועדון לקוחות דיגיטלי פעיל.
  • זה משתלם – מעבר לכך מדובר על שיטה שמוכיחה את עצמה מבחינה אפקטיבית. קרוב ל 90 אחוז ממקבלי ההודעות הללו פותחים אותן. כמעט שליש ממקבלי ההודעות לוחצים על הקישור שיש בהן וכמעט 10 אחוז מהם יבצעו פעולת המרה שהתבקשו לעשות (קניה, מילוי סקר, הרשמה לאירוע וכדומה).

אפשר להבין למה יש פופולאריות רבה לניהול רשימות תפוצה במועדון לקוחות.

 איך תנהלו מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה?

ניהול של מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות רשימת תפוצה כולל כמה אלמנטים שיהפכו אותו למוצלח עבורכם.

  • סינון לקוחות – במשלוח הודעה לא חייבים לשלוח לכולם ואפשר לסנן את הלקוחות שמתאימים להודעה שלכם. לדוגמא רק גברים נשואים לפני יום האהבה או רק נשים שהן אימהות לפני ערב חג וכדומה. אפשר גם לתכנן שליחת הודעות מתוזמנות לקהל יעד שכזה מראש והכל יופעל באוטומציה.
  • מתן ערך – חשוב מאוד שלא תשלחו סתם הודעה שיווקית אלא שיהיה לא ערך עבור הנמען. ערך כזה יכול להיות הנחה מיוחדת על מוצר חדש או דיווח על פתיחת קטגוריה חדשה בחנות שלכם וכדומה.
  • שמירת קשר – ניתן לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם באמצעות הודעות שכוללות סקר על מתן שירות או הודעת תודה שלכם על רכישה שביצעו וכדומה.

היתרונות רבים והניהול קל ופשוט. כל שנותר לעשות הוא לרכוש חבילת SMS לעסקים בהיקף שמתאים לכם ולצאת לדרך. אתם תופתעו לטובה כמה זה יועיל לעסק שלכם.

  • Share
  • Tweet
  • Email

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

איך לשפר את דירוג האשראי שלך?

איך אפשר להפוך את השיניים ללבנות יותר?

מהו ניהול סיכונים תקין?

כמה פיצוי תקבלו מחברת התעופה במקרה של איחור בטיסה?

ביטוח ימי בחו"ל – ביטוח נסיעות לחו"ל שמגן עליך!

איך לבחור תמהיל משכנתא מומלץ לשנת 2020?

איך לשדרג את הדירה לפני מכירה ולהרוויח 10% יותר?

היתרונות והחסרונות של תוכנית מחיר למשתכן

צוות INVESTWEEK |להציג את כל הפוסטים של צוות INVESTWEEK

אתר INVESTWEEK מורכב, מנוהל ומתוחזק על ידי צוות מוביל של סוכני ביטוח ומתכננים פיננסיים מוסמכים - מטרתינו היא להעניק לך פתרונות יעילים, מעשיים ואובייקטיבים לכלל הנושאים הפנסיוניים, הפיננסיים, והביטוחים תחת קורת גג אחת.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
תן לנו לייק
INVESTWEEK דואגים לעתיד שלך!

לבדיקה ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות מצידך, התקשר עכשיו ל – 072-3924694 או מלא את טופס יצירת הקשר הבא ואנו נחזור אליך:

INVESTWEEK

INVESTWEEK הוא מגזין כלכלי אשר עוסק בנושאי פנסיה, חיסכון ופיננסיים. INVESTWEEK מהווה מקור ידע אובייקטיבי, אמין ומקיף לכל מי שרוצה לדאוג לעתידו או להתנהל בצורה נכונה מול הבנק, חברת הביטוח או בית ההשקעות שלו.

© כל הזכויות שמורות, אתר INVESTWEEK  נבנה ומקודם ע"י Signup קידום אתרים.

קטגוריות ב – INVESTWEEK
  • ביטוחים (15)
  • השקעות נדל"ן (1)
  • זירת המומחים (111)
  • כלים (2)
  • כלכלת המשפחה (2)
  • משווים וחוסכים (6)
  • פיקדונות (4)
  • פנסיה (11)
  • קופות גמל (5)
  • קרנות השתלמות (1)
  • קרנות פנסיה (4)
  • תכנון פיננסי (14)

התכנים באתר מוצגים "AS IS" למטרות אינפורמטיביות בלבד וללא אחריות מכל סוג שהיא – האתר ובעליו של INVESTWEEK לא ישאו באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ישירה או עקיפה מן השימוש בתכנים.

המידע באתר INVESTWEEK עשוי להיות שגוי, בלתי עדכני או לא מותאם לצרכים שלך – כל המידע המוצג באתר INVESTWEEK אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי או המלצה לביצוע פעולה כלשהי.

תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

...
...