• עמוד הבית
  • אודות
  • כתיבת פוסט אורח ב – Investweek
  • יצירת קשר
  • Facebook
INVESTWEEK
  • עמוד הבית
  • הר הביטוח
  • הר הכסף 2
  • תכנון פיננסי
  • חיסכון
    • קרן השתלמות
    • פוליסות חיסכון
    • קופת גמל להשקעה
  • ביטוחים
    • ביטוח משכנתא
    • ביטוח סיעודי
    • ביטוח אובדן כושר עבודה
    • ביטוח תאונות אישיות
    • ביטוח מחלות קשות
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • הר הביטוח
  • הר הכסף 2
  • תכנון פיננסי
  • חיסכון
    • קרן השתלמות
    • פוליסות חיסכון
    • קופת גמל להשקעה
  • ביטוחים
    • ביטוח משכנתא
    • ביטוח סיעודי
    • ביטוח אובדן כושר עבודה
    • ביטוח תאונות אישיות
    • ביטוח מחלות קשות
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » 5 סיבות טובות לפתוח דף עסקי בפייסבוק 

5 סיבות טובות לפתוח דף עסקי בפייסבוק 

צוות INVESTWEEK 8 ביוני 2022 14:18 סגור לתגובות על 5 סיבות טובות לפתוח דף עסקי בפייסבוק 
  • Share
  • Tweet
  • Email

כל בעל עסק חדש יודע שאחד הדברים הראשונים שעליו לבצע הוא לפתוח דף עסקי בפייסבוק. מדובר על מהלך שהוא בבחינת חובה עסקית ממדרגה ראשונה כיום. כולם נמצאים ברשתות חברתיות וכמובן שהרוב המכריע נמצאים בפייסבוק (מעל 5 מיליון ישראלים!).

דף עסקי בפייסבוק הפך בשנים האחרונות מהמלצה חביבה לחובה עסקית של ממש. כיום חשוב להיות עם נוכחות "עסקית" ברשתות חברתיות בכלל וברשת החברתית של פייסבוק בפרט. ההפרדה בין עסקי לפרטי גדולה מאי פעם ומעבר לכך יש עוד סיבות טובות להחליט על פתיחת דף עסקי בפייסבוק, בין אם מדובר על עסק קטן או גדול.

מה הסיבות לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

יש מספר סיבות בולטות לפתיחת דף עסקי בפייסבוק. אלו 5 בולטות  במיוחד:

  • הפרדה מהחיים הפרטיים – בין אם אתם בעלים של חברה גדולה עם מאות עובדים ובין אם אתם עסק-של-איש-אחד, אתם חייבים להפריד את החיים הפרטיים שלכם מאלו העסקיים. כאשר מישהו מחפש מידע עליכם או על העסק שלכם, רצוי שהוא ימצא תכנים מקצועיים, השתתפות שלכם בכנסים או אירועים עסקיים ובעיקר טיפים שימושיים עבורו. זה עדיף על תמונות שלכם בבגד ים מהחופשה האחרונה או חוגגים בבריתה של החבר הטוב. בדרך זאת תשיגו לעצמכם זהות עסקית מקצועית שמדברת יותר עבור אדם זר שפונה אליכם מקצועית ולא פרטית.
  • עוד עמוד בתוצאות – רבים מחפשים אחרי בעל עסק כלשהו באמצעות מנועי חיפוש או בתוך הרשת החברתית של פייסבוק. במקום שיגיע לתוצאות עם אנשים אחרים בשם דומה לשם שלכם, יש יותר סיכוי שיימצא אתכם כאשר יש לכם חשבון פרטי וגם חשבון עסקי. על אחת כמה וכמה אם החשבון העסקי הוא תחת שם העסק ולאו דווקא השם הפרטי שלכם.
  • פעילות עסקית – באמצעות דף עסקי תוכלו להציג תכנים שמדברים על העסק שלכם, השירות או המוצר שאתם עומדים מאחוריהם. כאן תוכלו לנהל "שיחות" עם לקוחות פוטנציאליים, קולגות מהתחום או מי שמחפשים מידע שאתם יכולים לספק עבורם ובדרך זאת לחזק את המוניטין המקצועי שלכם.
  • ניהול קמפיין פרסום – ניהול דף עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לנהל פרסום לקהל יעד שרלוונטי עבורכם. מדף פרטי בלתי אפשיר להפעיל קמפיין פרסום בפייסבוק ולכן צריכים דף עסקי לשם כך. פרסום העסק או השירות שלכם בפייסבוק אפשרי כיום לקהל יעד מוגדר מראש, בתקציב שאם שולטים בו ועם יכולת ניטור ובקרה מתקדמים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום שלכם. אין כל ספק שזאת הדרך היעילה ביותר היום בעולם הפרסום להשיג לקוחות חדשים לעסק.
  • השתתפות בקבוצות – באמצעות דף עסקי בפייסבוק תוכלו לקחת חלק בקבוצות מקצועיות אחרות באמצעות הדף העסקי שלכם. בדרך זאת תחזקו את האוטוריטה שלכם בתחום, תהיו מיוצגים על ידי דף עסקי בלבד וזאת תהיה הזהות שלכם באותן הקבוצות. נוסף על כך ניתן לפתוח קבוצה שמקושרת לדף עסקי שלכם ובדרך זאת לחזק את הנוכחות שלכם ברשת.

לסיכום דבר נציין שהיום שיווק בפייסבוק מתחיל בפתיחה של דף עסקי וניהול מקצועי שלו. הפעילות שלכם במישור העסקי בפייסבוק תאפשר לכם לחזק את המוניטין, להפוך לאוטוריטה בתחום שלכם ובעיקר למשוך לקוחות חדשים.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת Viral Marketing אשר מעניקה פתרונות שיווק דיגיטלי לעסקים מקומיים ובינלאומיים.  

  • Share
  • Tweet
  • Email

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

כמה מרוויחה חנות פרחים בישראל?

מה זה ביטוח עסק ולמה צריך אותו?

איך לבחור סלון מעוצב?

ביטוח נסיעות לחו"ל עם PassportCard

ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

מה חשוב לכלול בכל ייפוי כוח מתמשך?

שבוע הפינטק של ישראל והאמירויות (FintechWeek)

מהם היתרונות של שירותי ענן לעסקים?

צוות INVESTWEEK |להציג את כל הפוסטים של צוות INVESTWEEK

אתר INVESTWEEK מורכב, מנוהל ומתוחזק על ידי צוות מוביל של סוכני ביטוח ומתכננים פיננסיים מוסמכים - מטרתינו היא להעניק לך פתרונות יעילים, מעשיים ואובייקטיבים לכלל הנושאים הפנסיוניים, הפיננסיים, והביטוחים תחת קורת גג אחת.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
תן לנו לייק
INVESTWEEK דואגים לעתיד שלך!

לבדיקה ראשונית בחינם, ללא כל התחייבות מצידך, התקשר עכשיו ל – 072-3924694 או מלא את טופס יצירת הקשר הבא ואנו נחזור אליך:

INVESTWEEK

INVESTWEEK הוא מגזין כלכלי אשר עוסק בנושאי פנסיה, חיסכון ופיננסיים. INVESTWEEK מהווה מקור ידע אובייקטיבי, אמין ומקיף לכל מי שרוצה לדאוג לעתידו או להתנהל בצורה נכונה מול הבנק, חברת הביטוח או בית ההשקעות שלו.

© כל הזכויות שמורות, אתר INVESTWEEK  נבנה ומקודם ע"י Signup קידום אתרים.

קטגוריות ב – INVESTWEEK
  • ביטוחים (15)
  • השקעות נדל"ן (1)
  • זירת המומחים (111)
  • כלים (2)
  • כלכלת המשפחה (2)
  • משווים וחוסכים (6)
  • פיקדונות (4)
  • פנסיה (11)
  • קופות גמל (5)
  • קרנות השתלמות (1)
  • קרנות פנסיה (4)
  • תכנון פיננסי (14)

התכנים באתר מוצגים "AS IS" למטרות אינפורמטיביות בלבד וללא אחריות מכל סוג שהיא – האתר ובעליו של INVESTWEEK לא ישאו באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה ישירה או עקיפה מן השימוש בתכנים.

המידע באתר INVESTWEEK עשוי להיות שגוי, בלתי עדכני או לא מותאם לצרכים שלך – כל המידע המוצג באתר INVESTWEEK אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי או המלצה לביצוע פעולה כלשהי.

תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

...
...